duminică, 11 noiembrie 2012

Hai sa traim frumos!

Drogul meu preferat, viciul meu suprem, placerea deplina si sursa mea de energie este viata asta frumoasa pe care Dumnezeu mi-a dat-o in mod sigur cu un motiv bine definit.
Cu cat cei din jurul meu devin mai rai, cu atat eu devin mai incr
ezatoare in ziua de maine!Ce chestie nu?Imi impun de azi pe maine ca voi fi si eu mai rea, mai in sensibila, mai rautacioasa, mai individualista si mai nesimtita .... HA ce gluma buna, dar nu pot, NU POT SI GATA. Lasa sa fiu eu asa, ca fiecare mai devreme sau mai tarziu raspundem pentru faptele noastre. Poate unii au mai mult de castigat si altii pierd enorm ca nu pot fi lingusitori, perfizi, falsi si talentati in „mangleala” popular vorbind. Chiar devine amuzant pentru mine, nu am timp sa ma uit la TV dar in schimb vad zilnic oameni care imi ofera cea mai buna telenovela LIVE.
O discutie purtata astazi cu cineva mi-a adus aminte ca desi suntem inconjurati zilnic de oameni tot singuri suntem in cele din urma. Nu mai putem fi calzi, omenosi, sufletisti sau Doamne Fereste ... sinceri ca o patim.Exclus care cumva sa fii indraznet, sociabil intr-un mod mai personal sau pur si simplu sa vrei sa te implici fara sa te uiti in stanga si dreapta sa vezi pe cine ai deranjat sau pe cine incomodezi indiferent de intentiile tale BUNE si care ar avea un deznodamant reusit pentru toata lumea. DA!Traim in era vitezei si a CARE PE CARE.Nu mai avem loc cu totii in societatea asta nenorocita trebuie sa ne dam la ’gioale’, sa ne sapam groapa unii la altii pentru afurisitii astia de bani care nu mai ajung nimanui. Pozitie sociala, care e pus mai bine in fata cui si care pe care reuseste sa sape mai bine sunt prioritatile fiecaruia.





Ce ma amuza cel mai tare si imi place la nebunie este ca desi toti spun ca ei cauta oameni care sa ii asculte, care sa le fie cu adevarat prieteni si care sa ii aprecieze pentru ceea ce sunt, cei pe care ii aleg sa le fie alaturi sunt cei care ii barfesc, care pe la spate ii sapa si cei in preajma carora trebuie sa se prefaca, sa fie ceva ce nu sunt. Brava, asa va sta cel mai bine si ASA va trebuie. Feriti-va de magarus numes eu acest joc stupid, stai langa cine te mananca de partea dorsala si iti bagi picioarele in cei care te apreciaza si te pretuiesc.
Pacat, mare pacat ca uitam sa radem onest, sa credem in sinceritatea pura, sa nu mai cautam doar ce e rau, sa jucam carti sau table la un pahar cu prietenii, sa dansam aiurea fara sa se uite stramb cineva la noi, sa iubim florile, natura si clipele ce trec pe langa noi de multe ori in van. Trezirea fratilor, mai exista si oameni buni, calzi, sinceri si cu sufletul plin de lucruri bune pe care vor sa le imparta cu cei din jur, dar trebuie sa fie deschidere si de cealalta parte ca sa reuseasca.
Nu imi pasa, orice ar fi TE IUBESC VIATA! Eu sunt asa cum ma vad toti, transparenta si brutal de sincera, niciodata nu ma voi schimba pentru nimeni! Traieste frumos si nu uita ca mai exista si oameni buni, clipe frumoase, locuri frumoase, viata inafara Facebookului ))))))
Sunt, am fost si voi ramane o optimista! Hai sa traim frumos ca nu avem o mie de ani inaintea noastra ...
Hai sa incepem o alta saptamana excelenta, fara sa ne plangem ca e LUNI, o saptamana plina de inedit si realizari. Hai cu dreptul oameni buni...
Va pup dragilor!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Povestea sotului prins cu pantalonii in...vine

Draga mea, nu fi nervoasă,
S-a-ntîmplat netam-nesam:Cu maşina înspre casă
Prin furtună conduceam.
Cînd deodat' din şanţ apare
Drept în fata ochilor
O... ceva, o ... arătare,Şi-am frînat să n-o omor.
Era palidă şi trasă,Udă, plină de noroi
Şi-am zis "hai, te iau acasă, Să mănînci ceva la noi.
"S-a spălat, i-am dat mîncare
Şi-o camaşă, dar nu-i bai
Era dintre cele care
Tu nu le mai foloseai.
I-am dat fusta de matasă
Şi-un pulover galben-pai.
Fiindca te făceau cam grasă,
Tu nu le mai foloseai.
Rupţi, pantofii din picioare
I-am schimbat – o bucurai!
–Cu acel model pe care
Tu nu îl mai foloseai.
Cînd să plece de la mine M-a-ntrebat pe-un ton şoptit:
Nu mai ai cumva creştine Şi-altceva nefolosit?"

Doar viata!

SUCCESUL IN VIATA inseamna a trai frumos, corect si din abundenta. Dar veacul nostru stie totul despre viata, in afara de felul cum trebuie sa o traiasca.

Nu este prea greu de aflat motivul. Noi am desfacut floarea vietii petala cu petala si i-am distrus frumusetea. Ne-am lasat trupul pe seama medicului, mintea pe seama psihiatrului si sufletul pe seama clerului, tratand toate acestea entitati separate.

Viata este un tot unitar. Nu poti sa influentezi o parte a ei, fara a le influenta pe toate trei. Viata trebuie traita din abundenta, altfel ea este pierduta! Implinirea emotionala si spirituala nu poate fi realizata de nimeni, decat prin reunificarea celor trei parti, care constituie VIATA, in adevaratul sens al cuvantului.


E simplu sa fii tu!

Interviul vietii mele