sâmbătă, 26 decembrie 2009

2 comentarii:

  1. Bucuria sa-ti lumineze privirile, bunatatea sa-ti vegheze drumurile, implinirea sa-ti incoroneze idealurile, iubirea si dragostea sa-ti umple din plin inima! LA MULTI ANI!

    RăspundețiȘtergere
  2. Anul nou 2010 sa va aduca ce stiti ca aveti nevoie, ce va doriti ca sa va rasfete si ... de ce nu, ceva ce nu ati incercat niciodata pana acum!

    Sanatate , bucurii , sentimente nobile si ... satisfactii intelectuale!

    Un an cat mai bun si tie.

    RăspundețiȘtergere

Povestea sotului prins cu pantalonii in...vine

Draga mea, nu fi nervoasă,
S-a-ntîmplat netam-nesam:Cu maşina înspre casă
Prin furtună conduceam.
Cînd deodat' din şanţ apare
Drept în fata ochilor
O... ceva, o ... arătare,Şi-am frînat să n-o omor.
Era palidă şi trasă,Udă, plină de noroi
Şi-am zis "hai, te iau acasă, Să mănînci ceva la noi.
"S-a spălat, i-am dat mîncare
Şi-o camaşă, dar nu-i bai
Era dintre cele care
Tu nu le mai foloseai.
I-am dat fusta de matasă
Şi-un pulover galben-pai.
Fiindca te făceau cam grasă,
Tu nu le mai foloseai.
Rupţi, pantofii din picioare
I-am schimbat – o bucurai!
–Cu acel model pe care
Tu nu îl mai foloseai.
Cînd să plece de la mine M-a-ntrebat pe-un ton şoptit:
Nu mai ai cumva creştine Şi-altceva nefolosit?"

Doar viata!

SUCCESUL IN VIATA inseamna a trai frumos, corect si din abundenta. Dar veacul nostru stie totul despre viata, in afara de felul cum trebuie sa o traiasca.

Nu este prea greu de aflat motivul. Noi am desfacut floarea vietii petala cu petala si i-am distrus frumusetea. Ne-am lasat trupul pe seama medicului, mintea pe seama psihiatrului si sufletul pe seama clerului, tratand toate acestea entitati separate.

Viata este un tot unitar. Nu poti sa influentezi o parte a ei, fara a le influenta pe toate trei. Viata trebuie traita din abundenta, altfel ea este pierduta! Implinirea emotionala si spirituala nu poate fi realizata de nimeni, decat prin reunificarea celor trei parti, care constituie VIATA, in adevaratul sens al cuvantului.


E simplu sa fii tu!

Interviul vietii mele